Customer Service Medewerker
Wil jij het nieuwe jaar beginnen met een functie waar je veel leert en de klant helpt? Ben je servicegericht ingesteld, bijvoorbeeld vanuit de horeca of klantenservice? Bij onze partner in regio Rotterdam krijg je veel begeleiding en ontwikkel je jezelf allround in de wereld van verzekeringen. Je bouwt brede kennis op door de verschillende klantvragen. Daarnaast krijg je een goede onboarding en behaal je je Wft-certificeringen (Basis en Schade Particulier). Verder doorgroeien? Lees snel verder!
Bedrijfsprofiel
Onze partner is een verzekeringsorganisatie en biedt al meer dan 40 jaar verzekeringen aan in Nederland. De organisatie telt ongeveer 200 medewerkers die elke dag werken aan het aanbieden van een breed pakket aan producten zoals auto- en pechhulpverzekeringen, reis- en annuleringsverzekeringen, woonhuis- en inboedelverzekeringen, aansprakelijkheid en rechtsbijstand. Ook hypotheekadvies hoort bij het aanbod.
De organisatie groeit hard en is continu in ontwikkeling. De cultuur is informeel en energiek, met korte lijnen en veel ruimte voor eigen initiatief. Hybride werken is de norm, deels thuis en deels op kantoor. Je krijgt volop ruimte om jezelf te ontwikkelen, mee te denken en projecten op te pakken. Of je nu werkt in klantcontact, schadeafhandeling, IT of operations, elke rol telt in het verbeteren van de dienstverlening voor klanten door heel Nederland.
Op de klantenserviceafdeling kom je terecht in een positief en gezellig team van ongeveer 24 collega’s, met leeftijden rond de 25. Het team werkt hecht samen, ondersteunt elkaar en heeft een open en prettige sfeer. Het team doet activiteiten samen zoals stappen en karaoke-avonden. Samenwerking staat centraal en het teamgevoel is sterk.
Functie omschrijving
Als klantenservicemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten. Je helpt bij vragen over verzekeringen, schades en wijzigingen. Je schakelt via telefoon, e-mail, chat en social media en zorgt dat iedere klant duidelijk en vriendelijk wordt geholpen. Je groeit snel in kennis omdat je met bijna alle onderdelen binnen verzekeringen te maken krijgt. Van polisvragen tot de eerste lijn van schade, jij leert het allemaal.
Het grootste deel van je werk bestaat uit bellen. Klantenservice is voor het bedrijf een belangrijk kanaal en klanten weten de organisatie goed te vinden. Je krijgt daarom duidelijke roosters en afwisseling tussen telefonie, chats op social media en e-mails. Je krijgt begeleiding in het te woord staan van klanten, wat een boost zal geven aan je communicatieskills.
Je hoeft nog geen ervaring in verzekeringen te hebben. Als je communicatief sterk bent, klantcontact leuk vindt en bereid bent om te leren, dan leren zij jou de rest. Je werkt nauw samen met andere afdelingen zoals commerciële medewerkers en senior schadebehandelaars. Je behaalt je Wft Basis en Wft Schade Particulier binnen twee maanden, op kosten van onze partner. Dit is verplicht en de basis voor elke carrièremove in de financiële dienstverlening.
Functie eisen
- Minimaal een mbo 4-diploma.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Ervaring in klantcontact (in bijvoorbeeld de horeca, retail of dienstverlening) is mooi meegenomen, maar geen must.
- Een klantgerichte instelling en zin om te leren.
- Enthousiasme om klanten écht te helpen.
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris tussen € 2.775 - € 3.350 (inclusief 13e maand).
- 25 vakantiedagen per jaar (op basis van 40 uur per week) en Goede Vrijdag vrij.
- Mogelijkheid tot thuiswerken.
- Een fijne werkplek op 10 minuten afstand van het centraal station en de binnenstad.
- Korting op onze verzekeringen (inclusief hypotheekadvies).
- Goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding.
- Mogelijkheden voor opleidingen en ontwikkeling.
- Informele sfeer, gezellige borrels en samen successen vieren!
Ben je geïnteresseerd? reageer dan via het sollicitatie formulier of stuur je CV naar t.smit@haystackpeople.nl. Bellen is altijd sneller, dat kan op +31 (0)6 13 26 09 63
Medewerkers